2018. ápr 27.

Egyéni beszélgetések

írta: Polilili
Egyéni beszélgetések

Beszélgetni szeretnél?

  • Nehezedre esik örömödet lelni a szeretkezésekben? Szívesen megosztom veled, én eddig miket tanultam, nekem milyen utak, módszerek váltak be.
  • Szexuális elakadásokkal küzd a párod, és szeretnél segítséget kapni abban, hogyan támogasd őt? Szívesen elmesélem, nekem hogy tudott segíteni a párom.
  • Valami nyomja a szíved, és szeretnél rajta könnyíteni? Szeretnéd valakivel megosztani a gondolataid, ahol biztonságban van? Szívesen meghallgatlak igazán megértő figyelemmel.
  • Nyitott kapcsolatra vágysz? Vonz a poliamoria? Többekbe vagy szerelmes? Szívesen megosztom az én tapasztalataimat.
  • Vagy egyszerűen csak szeretnél valakivel beszélgetni a szexről?

img_0865_c.jpg

Egyéni beszélgetések

Lili vagyok, aki 31 éves koromig nem tudtam igazán élvezni a szexet. Egy feladatnak gondoltam, amit minden rendes párkapcsolatban csinálnak. Amire szüksége van a pasinak. Aztán elindultam egy felszabadító felfedezőúton, melynek következtében szépen, lassan megtanultam élvezni a szeretkezést, érezni a gyönyört.

Mindeközben rájöttem, hogy a problémáim egyik oka az volt, hogy egész addigi életemben a szex tabunak számított. Nemcsak a barátaimmal, de a párommal sem tudtunk beszélgetni arról, kinek mi okoz örömet, vagy problémát. Döbbenetes mennyiségű szégyen övezte ezt a témát.

Eldöntöttem, hogy ez lesz a célom: inspirálni az embereket arra, hogy szabadabban tudjanak beszélni a szexről. Ezért kezdtem írni, ezért készítem a videóimat és ezért szervezek eseményeket is. Ezt a palettát pedig mostantól egyéni beszélgetésekkel is szeretném kiegészíteni.

Szeretnél beszélgetni velem?

Fontos tudnod, hogy nem vagyok szexuálterapeuta. Viszont az elmúlt években nagyon sok mindent megtanultam a szexualitásról, rengeteget fejlődtem, sok módszert, terápiát kipróbáltam, sok-sok szakemberrel beszélgettem, és számtalan személyes történetet hallgattam végig. Ezeknek a tapasztalatait nagyon szívesen megosztom veled!

Nem gondolom, hogy bármihez is tudom a tuti receptet, de nem is hiszem, hogy léteznek tuti receptek. Szerintem mindenkinek a saját útját, saját megoldásait kell keresnie, amihez szívesen adok ötleteket, inspirációt.

Sokan visszajelezték már, hogy igazán támogató figyelemmel tudok hallgatni, könnyű mellettem megnyílni és olyan titkokat is kimondani, ami előtte nem sikerült még.

tabor002.jpg

Ára: Szeretném, ha annyit fizetnél a beszélgetésért, amennyit számodra megért, és amit megengedhetsz magadnak. Ezért a beszélgetés után döntheted el, mennyit adnál. Keretként arra kérlek, hogy minimum 4000-7000 Ft / 60 perc közötti összegre gondolj!

Hol? A beszélgetést online tudom vállalni videochat-en (Messanger, vagy Skype). Fizetni a beszélgetést követően átutalással tudsz.

fb.jpg skype.png

>> Jelentkezés itt. <<

 

Mások mondták a velem való beszélgetésekről:

„Jó volt nyíltan beszélni egy elfogadó környezetben nehéz témákról.”

„Köszönöm, hogy nyíltan beszélhettem, és elfogadást kaptam!”

„Fontosak az ilyen tabuk nélküli, őszinte beszélgetések!”

„Imádtam az őszinteséged, nyíltságod. Imádtam azt a gondolatot, hogy nem vagyok selejt.”

„Nagyon örülök, hogy erőt vettem magamon, és el mertem jönni, mert nagyon cikinek éreztem a témát. A beszélgetés rávilágított arra, hogy legyek nyitottabb, és ki merjem mondani, amit ezzel kapcsolatban érzek.”

„Baromira tetszett az őszinteséged, és az, hogy fáradhatatlanul keresed a megoldást.”

„Végre beszélhettem a „tabumról”!”

„Egy olyan helyen lehettem, ahol végre nem éreztem magam „deviánsnak” az érzéseim miatt, és jó tudni, hogy nem vagyok egyedül, hogy másik is megvívták a saját csatáikat önmagukkal e téren.”

Szólj hozzá